וטרינר בהרצליה

המרכז הוטרינרי רעננה מגיע אליכם הביתה!

הצטרפו לשירותי וטרינר עד הבית
עוד היום ושריינו את מקומכם בתכנית!

מנתניה בצפון ועד תל-אביב בדרום, בעלי חיות מכל אזור המרכז (ולפעמים אף מחוץ לו) מגיעים למרכז הוטרינרי רעננה כדי ליהנות מהטיפול המסור והמקצועי של צוות המרכז. אז מה זו כבר נסיעה קצרה מהעיר השכנה הרצליה?
במיוחד לכל מי שמחפש וטרינר הרצליה או וטרינר תורן בהרצליה 24 שעות הנה עשר סיבות טובות להפקיד את מחמדכם בידי ד"ר עופר צדוק והצוות שלו.

המרכז הוטרינרי רעננה הוא מרפאה ובית חולים וטרינרי המשרת אלפי לקוחות מהרצליה ומכל אזור השרון, בחירום ובשגרה. מה גורם להם לחזור למרפאה כל פעם? מה ייחודו של המרכז? על השאלה הזו אפשר לענות, בפשטות, בעשר נקודות:

וטרינר תורן בהרצליה

  1. מנוהל על ידי ד"ר עופר צדוק – וטרינר הרצליה אשר הינו בעל ניסיון של שנים רבות כקלינאי וכמנתח, מרצה מבוקש בתחום, אוהב חיות ונאהב על ידיהן.
  2. מעודכן תמיד במיטב הטכנולוגיה הרפואית-וטרינרית: לייזר כירורגי, תפרים נמסים, מכשירי מעקב מתקדמים ואמצעי אלחוש וטשטוש משוכללים המתאימים לכלבים, חתולים, ציפורים ומכרסמים.
  3. מצויד בלייזר רך לטיפול בבעיות עור, שיכוך כאבים אורטופדיים וזירוז החלמה מכוויות ומפציעות אחרות.
  4. במקום מעבדת דם, רנטגן דיגיטלי, אולטרסאונד ואנדוסקופיה לאבחון זריז ומדויק (וטרינר ברעננה).
  5. לרשות הצוות המטפל עומד שירות ייעוץ וטרינרי בינלאומי מקוון, שמאפשר לו להיעזר במומחים מ-27 תחומים שונים, 24 שעות ביממה.
  6. זוהי המרפאה היחידה בישראל שמבצעת בדיקות דנ"א לכלבים, ומאפשרת לשפר את טיפול הכלב על ידי זיהוי הגזעים שמהם ירש הכלב את תכונותיו.
  7. וטרינר תורן בהרצליה זמין 24 שעות ביממה לייעוץ ומתן מענה במקרי חירום וטרינריים.
  8. מציע מסלולי מנוי שנתיים, חבילות טיפול וביטוחים רפואיים לתושבי הרצליה, רעננה ואזור השרון.
  9. וטרינר בהרצליה, מומלץ בחום על ידי לקוחות ומטופלים מרוצים.
  10. מגוון שירותים משלימים: מספרת כלבים וחתולים, רפואה סינית לחיות, ייעוץ תזונתי וייעוץ התנהגותי (וטרינר עד הבית).

איך מגיעים אל מרכז הווטרינרי מהרצליה?

ברכב: נכנסים לרעננה מרחוב ירושלים בקצה הרצליה ופונים ימינה לאחוזה. נוסעים על אחוזה לכל אורך העיר, וברמזור מספר 1 פונים פניית פרסה. רואים את שלט המרפאה מימין וחונים ברחוב.

באוטובוס: בקווים 29, 39, 247 ו-501 האוספים נוסעים מנקודות רבות ברחבי הרצליה נוסעים עד לתחנה האחרונה ברחוב אחוזה (תחנה אחת לפני צומת רעננה). חוצים את הכביש, הולכים כשתי דקות לכיוון ימין ומגיעים למרפאה.

אל תחפשו במקום אחר, חיפשתם וטרינר בהרצליה ? כנסו אלינו למרכז הוטרינרי ברעננה שם תזכו לטיפול מסור וליחס חם ואוהב ע"י וטרינר הרצליה – ד"ר עופר צדוק.

וטרינר בהרצליה

רוצים להזמין אליכם את המרפאה הניידת?
הירשמו עוד היום והצטרפו לתכנית ההרצה שלנו! 

ניתן גם לתאם טלפונית
1-700-500-083

פנסיון חתולים | פנסיון לחתולים ומוסד טיפולי